23 Ocak 2010 Cumartesi

Kahve Çekirdeklerinden Kupa Nasıl Yapılır?

Eşim yılbaşından önce, karıştırdığı dergilerin birinde ''kahve çekirdeklerinden yapılmış kupayı'' beğenip,''bak ben bunu görsem alırım işte'' demişti. Bende sesimi çıkartmayıp, kupayı gizlice kendim yapmaya karar verdim.
Malzemeler ise kahve çekirdeği, düz bir kupa ve silikon tabancası ve sprey vernik... Yapımı maksimum 15 dakika süren bu şirin kupayı kahve çekirdekleriyle donattıktan sonra en üst tabakaya koruyucu olması için bir- iki kat sprey vernik sıkıyorsunuz böylece yıkarkende sorun olmuyor. Bu kupayı özellikle nescafe, cappuccino vs. içmek için kullandığınızda çekirdeklerden burnunuza salınan o koku bir de içecekle birleşince inanılmaz hoş oluyor.
Bu projeden artan çekirdeklerle şimdi de ''kahve çekirdekli mum'' yapmayı denemeyi düşünüyorum. Onu da yapıp en kısa zamanda paylaşacağım.
Sevgiler
Kahve çekirdekli

3 yorum:

tuba dedi ki...

süper bir fikirrr..özelliklede benım gıbı kupa sevdalısı biri için hemen yapılması şart :)
eline sağlıkkkk...

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Harika bir fikir pınar paylaştığın için teşekkürler senin yapacağın mumu merakla bekliyorum yaktığında nasıl bir koku olur acaba :)

Pınar Gencal dedi ki...

çok teşekkürler:))mumu bende merak ediyorum açıkcası, bu hafta hava şartlarından evde baya zaman geçircekmişiz gibi görünüyor artık bolca el işi yaparız:))

Blog Widget by LinkWithin