26 Ocak 2010 Salı

Cici Kızlara Chochili Terlikler

Kimi zaman dost diye düşündükleriniz, zaman geçip gerçek yüzlerini gösterdiğinde sizi fazlasıyla hayal kırıklığına uğratabilirken; dışarıdaki ''hiç tanımıyorum acaba nasıl olur'' diye temkinle yaklaştıklarınız da sizi olumlu yönde şaşkınlığa uğratabiliyor. Sanırım bunun fazla tanımayla, ilişki kurmakla ya da sürekli içli dışlı olup olmamakla alakası yok. İnsan gerçek anlamıyla insansa hiç değişmiyor...Yaklaşık bir kaç haftadır blog kardeşliği kurduğum turkuaz eşarp ve joy da işte tam bu tanımlamalara giriyor. Her ikisi de inanılmaz samimi, dost canlısı, zararsız ve içten insanlar...
Geçen hafta başında Neşe benden ev adresimi istediğinde biraz şaşırmış ama adresimi vermiştim. İki gün geçmeden kargo görevlisi kapımı çaldığında gelen kutunun içinden pembiş çok cici bir terlik çıkıverdi. Beklemediğim için de çocuklar gibi neşelendim ve direkt Neşe'ye teşekkürlerimi ilettim. Neşe'nin sözlüsünün bir süredir ürettiği bu terlikler, çok uygun fiyatlara satılmaya başlamış.Benim bu terlikler hakkında söyleyeceğim tek şey, o cici renklerin biraz sade ve süssüz kalmış olması...E ama onu da herkes kendi zevkine göre süsleyiversin, ben kendiminkini süsliyim buradan size gösteririm:))) Göz atmak isteyenleri şuraya alalım...
12168_buyuk

2 yorum:

joy dedi ki...

düşüncelerin karşılıklı,bundan şüphen olmasın...
terlikleri begenmene çok sevindim. süslersen görmeyi çok isteriz :)

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

aa ben bu yazıyı nasıl kaçırdım Pınar'cım.Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için sende kesinlikle öylesin. :)

Blog Widget by LinkWithin