27 Ocak 2010 Çarşamba

Boncuktan Örgü Kolye Nasıl Yapılır?

Elde kalan malzemeleri eritme projesinin bugünki ayağında ''boncuklardan örme yıldızlı kolye'' vardı. Geçen sefer hatırlarsanız yine bir benzeri olan ''zincirden boncuk örgülü bilezik'' uygulamasını yapmıştım. Accessorize mağazasının çılgınca hayranı ve müdavimi olaraktan artık o beğendiğim saç bantlarına, kolye ve bileziklerine dünya kadar para vermeyi reddediyorum; ocağıma incir ağacı dikti:))) Bu sebeple kısa bir süredir beğendiklerimi evde kendim uygulamaya başladım. Ve işte gördüğünüz gibi çok da yapılmayacak bir şey değil...Bu modeli isterseniz, iki ucundan kalın lastikle tutturup saç bantı olarak bile kullanabilirsiniz. Yine her zaman dediğim gibi renkler ve boncukların uyumu tamamen sizin beğeninize ve hayal gücünüze kalmış...
Sevgiler
yıldızlı kolye

1 yorum:

Selfet dedi ki...

Çok güsel olmuş bayıldım ! O kadar para vermektense el emeği her zaman için daha iyi :)Siyah ve sarının uyumu çok güsel görünüyor..

Blog Widget by LinkWithin