11 Ocak 2010 Pazartesi

Akşam Yemeği Sofrasından Kareler

Geçtiğimiz haftaki konuklarımız evrenin en şirin çiftlerinden biri olan Didem ve Hakan'dı. Bol bol sohbet ettik, güldük, eğlendik; kısacası sayelerinde inanılmaz eğlenceli bir akşam geçirdik. İşte onlar için hazırladığım sofradan bir kaç kare... Yine fotoğrafları ben çektim bakalım beğenecek misiniz ? Eşimin çektiği fotoğrafların eline su bile dökemez ondan eminim ama eğer bu benim bloğumsa becerebildiğim kadar fotoğraflarını da kendim çekmeliyim diye düşünüyorum. Yakında çektiğim fotoğrafların bir kısmını da buradan sizinle paylaşacağım..
Bu sofrada daha çok beyaz ve parıltılı detaylar kullandım. Didem önceden söz verdirdiği için fazla bir şey hazırlamadım. Menümüzde sadece Hünkar beğendi, pilav, zeytinyağlı fasulye, fırında kaşarlı-mantar güveç, mercimekli-bulgurlu Ege salata ve kurutulmuş domates sosum vardı.
4
3
Mercimekli bulgurlu salatayı İkea dan aldığım metal çiçek kovalarına koydum. Ancak beyaz konseptine uysun diye, kovanın dışını evdeki tülle çevirip,beyaz bir çiçek kondurdum. Bu kovalar İkea'da 4 lü olarak yanlış hatırlamıyorsam 3,90 lira gibi bir fiyata satılıyor. İçine kuruyemiş, şekerleme,misket köfte gibi farklı şeyler de koyabilirsiniz.
2
1
Masa Örtüsü:Beymen Home
Beyaz Tealight Kafes:İkea
Deniz kabuklu Servis Tabağı:Mudo
Küçük Metal Kova:İkea

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu disko toplarını nerden aldınız acaba

Blog Widget by LinkWithin