11 Aralık 2009 Cuma

Yılbaşı Sofraları ve Sizden Gelenler

Yılın bu zamanlarını inanılmaz seviyorum. Normalde geçtiğimiz o sıradan sokaklar, mağazalar her sene yılbaşında ışıklandırılır, süslenir ve cıvıl cıvıl olur. Bende sanki çocukmuşum gibi heyecanlanır, sırf o süslemeleri görmek için gezinir dururum. Benim için yılbaşı ve yeni yıl kavramları daha çok bu eğlenceli görüntü sebebiyle çok özeldir. Benim yılbaşı ağacım da kısmetse akşama doğru süslenip püslenip salondaki yerini alacak:))
Canım arkadaşım Tuba, bana geçen seneki yılbaşı sofrasının fotoğraflarını göndererek süper bir fikir verdi. Sizler de kendi sofralarınızı görüntüleyerek bana gönderebilirsiniz böylece birbirimize en azından fikir yardımında bulunabiliriz. Sofra aksesuarlarından(masa örtüsü,tabak,bardak,peçetelik...vs), yaratıcı fikirlere kadar pek çok şeyi burada paylaşabiliriz.
İşte bu konuda ilk öncülüğü yapan cici arkadaşımın geçen seneki yılbaşı sofrasından kareler...
IMG_2828
IMG_2825
Kardan adamlı tabaklar Tantitoni'den alınmış, Tuba ayrıca yine Tantitoni'de satılan kardan adam şekilli kek kalıplarını şiddetle tavsiye ediyor. Ama ben bir yorum yapamıyorum bu konuda ilk önce Tuba'da bu keki denemem lazım:) dimi Tubacım:)))

1 yorum:

tuba dedi ki...

can arkadasımmmm,sayfayı açıp soframı görunce ınan çok şaşırdımm =)ve fikrimi begendıgın içinde çok sevındımmm..
kardan adamlı kek kalıplarını haala tavsıye edıyorum.çam agacı fiğürlu olanlarıda mevcut.ayrıca seni yerinde tatman için en kısa zamanda evime bekliyorumm =))

Blog Widget by LinkWithin