18 Aralık 2009 Cuma

Galatart ile Kendi Hediyenizi Kendiniz Yapın

Bana göre en güzel hediye aslında gerçekten gönülden verilen olmalıdır. Karşınızdaki insana onu özel hissettiren, onu gülümsetebilen, baktığında sizi ona hatırlatacak türden olandır. Peki bunun için dünya kadar para harcamaya gerek var mı? Bence yok...Kendi el emeğinizle yapacağınız ufacık bir şey belki de süslü dükkanların vitrin camlarında ışıldayan o pahalı ürünlerden kat kat daha değerli olur.
Ben de şimdilerde benim için en özel olan insanlara yeni yılda vereceğim hediyeleri kendim yapmayı planlıyorum. İlk olarak eşimin hediyesini yapmaya başladım. Ama şimdilik bir sır daha sonra sizinle paylaşacağım:))
Eğer siz de hem kendi hediyenizi kendiniz yapmak hem de hayatınızda eğlenceli bir değişiklik olsun istiyorsanız şimdilerde bunun için iyi bir adres var ''Galatart''. Neyse sözü kendilerine bırakayım da onlar anlatsın...
1

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin