30 Aralık 2009 Çarşamba

2009 a Veda Yazısı

Bir yılın daha bu kadar çabuk geçtiğine inanamıyorum. İlk defa bu sene yaşlanmaya başladığımı düşündüm bir an. 2010 ile birlikte yaşım 27 olacak . Halbuki daha 27 gibi hissetmiyorum ki ben..
Herneyse 2009'un son yazısı olacaksa bu yazım öyleyse şöyle ucundan biraz hüzünlü, biraz umutlu ve biraz da felsefik olabilirim öyle değil mi? Umarım yazarken kendimden sıkılmamm:))

Bu sene hayatımın en güzel mutluluğunu ve ardından da en büyük üzüntülerinden birini arka arkaya yaşadım. Kötü olanlar unutuldu gitti, hayal bulutu olarak havaya karıştı; güzel olanlar ise hala gülümseyerek hatırladığımız değerli anılar olarak hep aklımda kalacak. Ama her şey biz insanlar için. Acılarda, sıkıntılarda, hüzünlerde, mutluluklarda... Gideceğimiz bu istikamette ayakta kalabilmemiz için gereken tek şey umudumuzu ve inancımızı kaybetmememiz.
Orada bir yerde pişmanlık, çaresizlik, hayal kırıklığı ya da derin üzüntü hisseden birileri varsa özellikle onlara söylüyorum sakın herşeyin iyi olacağına dair umudunuzu kaybetmeyin. Hep elinizdeki iyi verilere odaklanın. Kendinizi şartlar ne kadar kötü görünüyor olsa bile olumlu düşünmeye ikna edin. Ve aklınızdan çıkartmayın: Herkes ne ekerse onu biçer! Eninde sonunda yaptığınız iyilikler karşınıza umut ışığı olarak geri dönecektir.
Bu sene yeni yılı sevdiklerimizle, ailemizle ve dostlarımızla geçirmeyi planladık. ((Günler öncesinden aldığım ve sayısını unuttuğum milli piyangolarımla beraber:)) Allah kimseyi sevdiklerinden ayrı koymasın ve ağzının tadını bozmasın.
2010 hepimize bol kahkahalı, bol neşeli, hayırlı uğurlu,bereketli ve huzurlu günler getirsin inşallah..
Hepinize kocaman ve candan Sevgiler

2 yorum:

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl dilerim pınar...
Sevgilerimle

bir güzel çift dedi ki...

ne kadar tatlı bir sayfa bu...geç buldum ama buldum işte :))
e artık yazı eklendikçe koşa koşa gelirim ben buraya...sevgilerle...

Blog Widget by LinkWithin