26 Aralık 2009 Cumartesi

16 Yaş İçin Uygun Giysiler (Genç Kızlar Nasıl Giyinmeli)

Bu bloğa ilk yazmaya başladığımda baya uzun bir zaman kendim yazdım kendim okudum durumları yaşadım:))Ancak şimdilerde gelen yorum ve mailler aracılığıyla o kadar mutlu oluyorum ki bunu tarif edemem. Bu sebeple elimden geldiğince bana gelen mailler doğrultusunda konularımı hazırlamaya çalışıyorum. İşte daha bugün gelen maillerden birini sizinle paylaşmak istiyorum.
''Merhaba. Ben genç kızların ( 16 yaş grubu ) nasıl giyinmelerini sormak istiyorum. kıyafete çok para harcıyorum. ve kaliteli marka giyiniyorum. sizce ne tür giyinmeliyim ?''

Cevap:
Öncelikle hazır kış mevsiminde olmamızdan yola çıkarak söylüyorum bence giysi dolabının olmazsa olmazları şunlar:
1-Sana gerçekten yakıştığına emin olduğun bir pantolon(sezonun modası skinny-dar paça- olanlar
2-Farklı tonlarda boynuna dolayabileceğin puşi(eşarp-şal)
3-Düz bir babet ya da bot
4-Uzun hırka
Bunların dışında güzel giyinmek için illa ki çok aşırı paralar harcamaya gerçekten gerek yok. Alelade bir butikten alacağın bir bluzu bu dediğim detaylarla birleştirerek çok şık görünebilirsin. Bir de farklı kombinasyonları denemekten asla korkmamalısın. Üstte sıraladıklarım, her zaman her yerde geçerli olan belirli giyin-çık tavsiyeleri. Örneğin farklı renkleri bir arada kullanarak herkesin tek düze giyindiği bir ortamda ışıldayabilirsin.
Kendi lise yıllarımda hatırlıyorum da; pek çok kişi ilk gördüklerinde burun kıvırdığı giysilerimin benzerlerini sonrasında kendileri bir bir giyerlerdi. O yüzden sen her zaman kendi çevrende bir öncü olabileceğini unutma.
İşte sırada beğendiğim detaylardan oluşturduğum bir kolaj ve ilham alabileceğin görüntüler..
Sevgiler
genc detay1
genc detay2
genc8
genc7
genc6
genc4
genc3
genc2
genc1

4 yorum:

cAt dedi ki...

bi şu resimlere baktım bi de cebimde ki 5tlye oturup ağlayasım geldi. anladımki yalnızlığımın sebebi... aman işte öyle.

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum arkadaşa cebte para yok ama çok güzel giyinmek istiyorum şöyle görünce herkesin begenecegi birşey ya

Pınar Gencal dedi ki...

Ah be canımcım zaten bu gördüğün giysilerin hepsini almaya kalksan can dayanmaz...Önemli olan markası kaç para verdiğin diil, pazarlar altın madeni gibi, neler neler var aklın şaşar.

deniz dedi ki...

ben 19 yaşında kızım nasıl giyinmem gerekir

Blog Widget by LinkWithin