22 Kasım 2009 Pazar

En Son El işi Peçete Halkaları Modelleri

Şu sıralar yine ev-iş-arkadaşlar-davetler derken ''peçetelik ve takı'' gibi uğraşmaktan çok keyif aldığım el işi tasarımları fazlasıyla boşladım. Gerçi en son sitede yayınladığım peçeteliklerin üzerine bir sürü yeni model yaptım ancak eşim şu aralar yoğun çalışma temposundan dolayı çok yorgun geldiği için ona kıyamadığımdan fotoğrafları çekmeye bir türlü fırsat olmadı... En sonunda ben onun makinasını ele geçirdim ve onun on dakikada yaptığı işi yaklaşık bir-bir buçuk saatte ben yaptım:)
Aşağıdakiler en son peçetelik tasarımlarım. Bunlar herhalde en basit olanlarından biriydi, ama inanılmaz şık ve sevimli oldular. Elimden geldiğince yaptığım ve ileride yapacağım tasarımları yayınlamaya çalışacağım.Çünkü bu sayede pek çok kişi bunlardan ilham alıp kendilerince birşeyler yapmaya çalışıyor. Ne mutlu bana:))
Sevgiler
D3X_9221
D3X_9273
D3X_9231
D3X_9259
D3X_9208

3 yorum:

reyhan dedi ki...

bernardo kahvaltı takımınız muhteşem tabi peçete halkalarınızda öle ve pek tabi siz de:))

nar çiçeği dedi ki...

bunlar gercekten cok cici! yarin ist.a geliyorum ilk isim malzeme alip uretime gecmek :)

Pınar Gencal dedi ki...

Reyhan hanım güzel beğenileriniz için çoook teşekkür ederim, çok şekersinizzz:)))
Sevgili Nar çiçeği, malzeme konusunda danışmak istediğin birşey varsa seve seve yardımcı olurum.
Hepinize kucak dolusu sevgiler

Blog Widget by LinkWithin