4 Ekim 2009 Pazar

"Yaşasın Ben" Geçtiğimiz Haftanın En Populer Blogları Arasına Girdi

Yaşasın Ben'i açmaya karar verdiğimde, aklımda ilk olarak Cosmopolitan dergisinde yayınlanan köşe yazılarımı tanıtmak vardı. Çünkü yazmak küçüklüğümden beri yapmayı en çok sevdiğim şey. Kimi insan konuşarak, şarkı söyleyerek, dans ederek, yemek yaparak ya da başka türlü bir şey yaparak kendini ifade ederken, benim kafamdakileri ve yüreğimdekileri ikinci kişilere aktaracağım en iyi yol yazmak oldu. Ancak başlangıçta yazılarımı yayınlamak için çıktığım bu yol o kadar hoşuma gitti ki şimdilerde modadan dekorasyona, saç, güzellik, makyaj stillerinden el işi aksesuarlara kadar pek çok konuyu bloğumda sizlerle paylaşır hale geldim..
Geçtiğimiz hafta da Bloxoo isimli Türkiye'nin en kapsamlı blog rehberlerinden birinde haftanın populer blogları arasına girince sevincim ikiye katlandı. Bu sebeple daha mı heyecanlandım nedir bu hafta yeni kategoriler arasına Tarifler i de eklemeye karar verdim.
bloxxo

1 yorum:

cAt dedi ki...

ne güzel sevindim =)

Blog Widget by LinkWithin