7 Ekim 2009 Çarşamba

Koltuklarda Renk Cümbüşü

Dekorasyon bence kesinlikle kişinin ruhuna hitap etmesi gereken ve aynı zamanda risk alınması gereken oldukça ince bir iştir. Ben kendi evimin dekorasyonunda çok fazla cesur olamadım.Risk alıp aklımdan geçen renkleri kullanamaya cesaret edemedim. Çünkü kendimi biliyorum hayal gücümün kapılarını bir kere açarsam her yer ağırlık bembeyaz renkte olurdu; bir de yanına ek olarak pembe, mor, mavi, sarı gibi alacalı bulacalı sevimli renkleri dahil ederdim.
İşte hayallerime yakın cesur renklerin bir arada olduğu ev dekorasyonları...
mebelendesign0129d
mebelendesign0129e
mebelendesign0129a
mebelendesign0125e
mebelendesign0125d
mebelendesign0125c
mebelendesign0125b
mebelendesign0125a
source:mebelendesign

2 yorum:

Canan dedi ki...

Ya bu ne harika bir blog. Bayıldımmm! Peçete halkalarının yapılışını rica etsem sizden nasıl olur ki acep:)

Sevgiler, öpücükler
Canan

Papatya dedi ki...

Boydan boya camlı salon tam da benim ruhuma hitab ediyor :)

Blog Widget by LinkWithin