12 Eylül 2009 Cumartesi

Louis Vuitton lu Doğum Günü Pastam

9 Eylül benim doğumgünümdü. Bu yaşlara hiç bu kadar çabuk geleceğimi düşünmezdim ama 26 oldum.Ne yalan söyliyim 20 den sonrası o kadar hızlı ilerledi ki...Şimdilerde bazen keşke yeniden çocuk olsam diye düşünüyorum ;çünkü herşey çocukken daha kolaydı gibi geliyor...
Bu seneki doğumgünümde istisna olmadı ve arzu ettiğim gibi ailemle kendi aramızda sade bir şekilde kutladık. Ama eşim Ahmed, sağolsun bir günlük doğumgününü üç güne yaydığı için her gün bir sürprizle karşılaştım.
Doğumgününün üçüncü ayağındaysa Seda-Ender çiftinin evinde iftara davetliyken aniden ortaya çıkan sürpriz pastayla şaşaladım:) Hünerli bayanım Mügemicim ve tatlı arkadaşı Yaseminin katkılarıyla gerçekten ziyafet çektik... Yasemin, Louis Vuitton çanta ve terlik uyarlamalı inanılmaz lezzetli bir pasta hazırlamıştı. Aslında çok pastadan hoşlaşmayan ben, nedense Yasemin'in yaptığı her pastayı sanki büyülenmiş gibi silip süpürüyorum. Sanırım işin sırrı bu becerikli hanımın bu işi gerçekten severek yapması ve pastalarına kendi şirinliğinden, güzelliğinden de bir tutam katması...
Not:Hepinize teşekkür ederim.
3908616337_d6c357fc09

5 yorum:

Yasemin dedi ki...

selam pınarcım, cok utandim sozlerine :) beni gercekten dogru anlamissin bunada cok sevindim! ben her yaptigim pastaya kendimden bisiler katiyorum evet, cunku cok seviyorum pasta yapmayi.. yemeyide :D bu durumda istiyorumki benim pastalrimdan yiyen insanlarda ayni keyifle yesinler pastalarimi. bu elektrigi alan insanlarda sanirim senin gibi buyulenmis oluyorlar :D canim benim yeniden dogum gunun kutlu mutlu olsun! dilerim hep o guzel yuzun guler, dilerim insanlr hep seni "Cici" diye sever :D

Müge dedi ki...

İyiki doğduuunnn Ciiciiii....

İyiki dooooğdun Ciiiciiii...

Daha seni tanımadan, sadece Ahmed'in anlatması ile takmıştım lakabını :) biliyorsun.

Ama tanıdığımda da "cuk" oturmuş oldugunu anladım.

Çok cicisin, çok şekersin, tertemizsin, bayılıyorum ben sana :))

Öperim çok çok...

amati dedi ki...

Daha ne süprizlerle dolu doğum günlerin olacak inşaallah.Bu ekiple daha çok iş yaparız biz:)
Beni hep mutlu ediyorsun,herşeyin en güzelini hak ediyorsun.S.S

MODA CADISI dedi ki...

Çok şirinmiş, geçmiş dogum günün kutlu olsun :)

ANBERDAN dedi ki...

bayıldım, süper fikir, çok cici..
ellerine sağlık.

Blog Widget by LinkWithin