11 Eylül 2009 Cuma

Lilly Allen Tiffany'de Kahvaltıya Çıkmış

Bazı insanlar vardır ne yaparlarsa yapsınlar yine de kanınız onlara karşı bir türlü kaynamaz.Hani derler ya "ağzıyla kuş tutsa bile" bana yaranamaz diye... İşte bu da tıpkı o hesap. İngiliz şarkıcı Lilly Allen da ilk günden itibaren bir türlü sevemediğim medyatiklerden biri. Hatta medyatik bile denemez onun için. Çok kötü bir müzik kariyeri olmasa da, bu kız moda camiasında var olmak adına yapmadığını bırakmadı. Öyle ki takip edenler iyi bilir; senelerce Chanel çantalar, o yaşına ve tipine uygun olmayan Chanel tayyörler vs.kullandı. Ve bana göre bunların hepsi "bakın ben bu işi iyi biliyorum çünkü seçimim Chanel gibi bir markadan yana" imajını vermekti. Ve ardından o senelerin imajına toz kondurmayan Chanel gibi bir modaevi daha tarzını belirleyememiş bu kızı kampanyalarında kullandı. Bilmiyorum belki de ben mi çok ince eliyorum bu tür olayları, ama alın işte şimdi aşağıdaki bu görüntülere bir de siz bakın. Audrey Hepburne'un Tiffany'de Kahvaltısı nı modern zamana uyarlamış aklınca. O parmaklarına yüzükler,mücevherler geçirilmiş siyah eldivenler, RayBan Wayfarer modeli gözlükler, Aynı Audrey gibi apılmış bir saç topuzu... Bana göre kesinlikle küçücük ayaklarına annesinin büyük topuklu ayakkabılarını giymiş bir kız çocuğu gibi görünüyor.
lily allen1
lily allen2

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin