24 Eylül 2009 Perşembe

El İşi Peçete Halkaları 2

İncik boncukla uğraşmayı ne kadar çok sevdiğimi beni tanıyanlar iyi bilirler. Sürekli kendime bahaneler uydurup bir Eminönü'ne bir Kadıköy'e gidip, işime yarar mı yaramaz mı diye düşünmeden bir sürü malzeme alıyorum. Çünkü her zaman evde malzemenin bulunmasından yanayım, ilham bu; ne zaman geleceği belli olmaz:) Bazen takı yapıyorum bazen giysilerimi işliyorum ve bazen de ev aksesuarları yapıyorum. Mesela en son evde kullanmadığım bir objeden söktüğüm kırık aynaları İkea dan alelade bir mumla çevreledim ve ortaya çok cici parlak bir ev aksesuarı çıktı. Bunu daha sonra sizinle paylaşmayı düşünüyorum.
Diğer hobim olan peçete halkaları ise boş zamanlarımda beni çok mutlu eden bir hobi haline geldi. Hergün kafama farklı tasarımlar geliyor ve artık bunları unutmamak için proje defterime aktarmaya karar verdim... Şu sıralar bir de bardak altlığı yapmayı kafama koydum ama bakalım ne zaman başlicam bunu bende bilmiyorumm:))
Bakalım bu peçeteliklerden en çok hangisini beğeneceksiniz?
Pembe Pullu 2
Pembe Pullu
Deniz Kabuklu
Harem Suare 2
Harem Suare
Nazar Boncuklu 2
Nazar Boncuklu
Sarmal Boncuklu
Osmanlı Püskül Peçetelik
Simli Parlak Boncuklu
Beyaz İncili
Yeşil Kırma Boncuklu

9 yorum:

amati dedi ki...

Ne diyebilirim ki.El emeği göz nuru önemli tabi ama asıl olan bunları hayal eden vizyona,hayal gücüne ve tasarımcı ruha ev sahipliği yapan beynin ne denli özel olduğu bence.Çok sevgiler :)

derya dedi ki...

Muhteşem......Ellerine emeğine sağlık öpüyorum...

Müge dedi ki...

Hepsiniiiiiiiiiiii !!!

Benim olsun bunlar, lütfeeennn:))

poh poh perisi dedi ki...

ben çok beğendim bunları çok şık, çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

hepsi harika, bunları satıyor musunuz,bayıldım. ben de takı yapıyorum ama bu peçetelik olayı beni de son zamanlarda fena sardı. eminönü zamanım gelmiş:))

Adsız dedi ki...

Canım benim bunlar ne güzel şeyler.Sanki birer sanat eseri.Bunları satıyormusun?eĞER satıyorsan sana nerden ulaşabilirim?

tuba dedi ki...

geciken bir yorum...
bayıldımmmm hepsi şahane aama o mavılı altın sarılı olanlar bi başka...marifetli arkadsşımmm =)

alkım akyalçın dedi ki...

bu aralar bendede peçetelik yapma merakı var ama sizinkiler mükemmel.izninizle pembe pullulardan bende yaptım ama yapıştırma olayı beni çok zorladı siz yapıştırmada ne kullanıyorsunuz. birde siyah peçeteliğe tattığınız kırmızı fiyonk hazırmı satılıyor yoksa sizmi yaptınız çünkü ben ortasını o tarz bir türlü yapamadım. sevgiler kolaylıklar

Pınar Gencal dedi ki...

Merhaba Alkım hanım, gerçekten çok kibarsınız ama ben çok memnun oluyorum biraz fikir verebiliyorsam çevremdekilere.Çünkü kendimiz yapabiliyorken o kadar para harcamaya ne gerek var?
Peçetelikleri beğenmenize inanın çok sevindim.çünkü ben severek yaptığım için sanki sadece bana ciciymiş gibi görünüyor sanıyorum:))
Pembe pullu olanı,ilk başlangıç ucunu biraz uhulayıp sarmaya devam ettim. Ardından bitimine gelince yine pula bir parça uhu sürerek diğer pulların arasına kamuflaj yaparak araya sıkıştırdım.
Fiyonklu olanı ise Eminönünden temin ettim.Keşke tam olarak tarif edebilsem nereden aldığımı ama her gittiğimde farklı yollardan kaybolarak buluyorum:)Ama eminim aynısını Eminönü ve Tahtakaleden sıkça bulabilirsiniz.Bir de eğer güllü olanları beğendiyseniz o da Eminönünden gelinlik çiçeği satan tezgahlardan paket halinde aldım.Aklınızda bulunsun.
Çok sevgiler

Blog Widget by LinkWithin