19 Haziran 2009 Cuma

Eldeki Pembe Cici

Zaman geçtikçe bloğumun konseptinde daha iyi şeyler, olumlu farklılıklar yapma isteği duyuyorum ve uzun bir süredir aklımda olan yeni bir dosyayı açmaya karar verdim.
Sürekli alışveriş merkezlerini gezdiğim için neyi nerede bulup, daha uygun,ve daha iyi kalitede olabileceğini az çok biliyorum, bu sebeple elimden geldiğince yaptığım gözlemleri ve tavsiyeleri yararlanabilmeniz umuduyla sizlere bildireceğim. Bu arada kendime aldığım ve hoşuma giden detayları da sizinle paylaşmayı düşünüyorum.
İşte bu yeni dosyanın ilk konusu... Bu tatlı ciciyi reyonda görür görmez vuruldum. Bir kere el çantası (clutch) olmasının dışında öyle tatlı ve masum bir rengi vardı ki...Henüz siftahını yapmamış olsam da öylece dursun bana o da yeter.
pembe canta

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin