15 Mayıs 2009 Cuma

Özel Günler İçin Gece Elbisesi Seçenekleri

Şu sıralar mail kutumda sıkça "Gece elbiseleri en uygun fiyatla nereden alınır? Alırken nelere dikkat edilmeli? ve "Gece elbiselerinde en son trendler nelerdir? gibi pek çok mail aldım. Elimden geldiğince herbirini yanıtladım.
Malum Mayıs ayı ile itibariyle düğünler davetler yavaş yavaş başladı ve benim çevremde katılacağım en yakın düğün sanırım kendiminki olacak:)) Bu sebeple kendi gelinliğimi aradan çıkarır çıkarmaz annemin giyeceği elbiseyi almak için gezmediğimiz yer kalmadı. Ancak şunu söyleyebilirim ki nereye gidersek gidelim modeller o kadar aynı ve o kadar benzer ki...Ya fazla açık, fazla kısa, ya da çok demode ve klişe... Ben her zaman kıyafetlerin pahasından ziyade kişi üzerinde zarif ve kibar durmasından yanayım. Önemli olan elbiseyi aldıktan sonra "çuvalla para verdim kesin yakışıyordur, yakışmalı..." demek olmamalı.
Size tavsiyem gece elbisesi satın almaya gitmeden önce kafanızda belirlediğiniz bir modelle gidin. Böylece tıpkı arka arkaya denediğiniz parfümlerin bir süre sonra algılarınızı kapatıp gerçek koku duygusunu köreltmesi gibi, onca giysi çeşidi arasında çelişkiye düşüp kararsızlık yaşamazsınız.
Bu sebeple sizler için son trendleri içeren bir gece elbiseleri dosyası daha hazırlıyorum ve en kısa sürede yayına sokacağım..
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin