20 Mart 2009 Cuma

H&M'e Matthew Williamson İmzası

H&M aslında hemen hemen hepimizin bildiği ve dolabında belki de farkında olmadan yer kapladığı yabancı markalardan biridir. Eminim; özellikle semt pazarlarında ya da köşe başı butiklerinde görüntüsünü beğenip almış ve markasına bakınca H&M yazısıyla karşılaştığımız çok olmuştur. Bu ismin belki de bu kadar başarılı olmasının sebebi, kaliteli ürün üretmelerinin yanında moda piyasasında stil sahibi olan ünlü tasarımcılarla çalışarak sürekli kendilerini yenilemeleri ve böylece geniş kitlelere hitap etmeyi sağlamaları. İşte bu tasarımcılardan biri olan Matthew Williamson, H&M'in yeni sezonunda zevkini konuşturmuş.
Yakın bir zamanda H&M'in artık Türkiye'de de mağaza olayına girişeceği duyulmuştu. Kendi adıma en yakın zamanda gerçekleşmesini diliyorum.








source:nitrolicious

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben tam bir H&M asigiyim, carsiya indigim zaman ugramadan edemiyorum, mutlaka ufakta olsa bisey alip cikiyorum:D

Sadece kendim degil cocuklarimida H&M den giydiriyorum, oldukca hesapli ve kaliteli kiyafetleri. Cocuklarinkini yika yika kullan tekrar tekrar ne sunuyor, ne cekiyor ne de tiftikleniyor.

Hem kaliteli hem hesapli:D ;)

Blog Widget by LinkWithin