2 Şubat 2009 Pazartesi

TWILIGHT (ALACAKARANLIK)



Küçüklüğümden beri vampirlere karşı hep bir merakım olmuştur. Ölümsüzlükleri mi? Yüz yıllar süren yalnızlıkları mı? Gün ışığına düşman, geceye dost olmaları mı? Bembeyaz soluk tenleriyle neredeyse hepsinin fazlasıyla cool görünmeleri mi? Yoksa normal etten bedenden insan görüntüsüne sahip olup ta bu kadar acımasız olmaları mı beni şaşırtan ve etkileyen bilmiyorum.

İzlediğim ilk vampir filmi ilkokul 2'inci sınıftayken "Komşumuz Bir Vampir"di. Daha sonrasında bu bir tür hastalık şekline dönüştü ve izleyebildiğim kadar hemen her vampir filmini izledim. Yıllar önce vizyonda olan ve uçak kazasında hayatını kaybeden Aliyahh'nın da oynadığı "Queen Of The Damned" den sonra bugün ilk defa Twilight'a gittim.

Uzun uzadıya film özetini anlatmak gibi bir niyetim yok, ama şunu söyleyeyim film bitene kadar hiç gözümü ayırmadan izledim. Stephenie Meyer’ın çok satan vampir kitaplarından biri olan Twilight, sıradan bir genç kız olan Bella ve ultra yakışıklı vampir çocuk Edward'ın birbirlerini tamamlama süreçlerini ve karşılıklı aidiyet hislerini anlatıyor kısacası. Şimdi Edward dünya ahiret kardeşim olur burda bir yanlış anlaşılma olmasın ama uzun zamandır böyle cool, yakışıklı bir süper kahraman yoktu piyasada bence. Hem piyano çalıyor, müzikten anlıyor hem de çok havalı giyinip, az kelimelerle kendine hayran bıraktırıyor... Ve bir de sevdiği kıza bu kadar bağlı olması ve koruması..Hoş gerçekten de hoşş.. Yalnız Bella'yı da hafife almayalım. Kızın yüzünde ufacık bir makyaj pırıltısı bile yoktu ama kesinlikle kendine has bir ışığı var. O da Edward'a yaraşır şekilde cool ve güzeldi bence.. Bence bu kızı yakında pek çok filmde görüyor olacağız.

Neyse ben filmden sonra, seri şeklinde olan kitaplarını da bir an önce edinmeye karar verdim.

2 yorum:

amati dedi ki...

"Şimdi Edward dünya ahiret kardeşim olur burda bir yanlış anlaşılma olmasın" ahahaha:)

Şaka bir yana ben de seyrettim vve şiddetle tavsiye ederim.

seymel dedi ki...

kitaplarini daha cok seviceksin...

Blog Widget by LinkWithin