23 Ocak 2009 Cuma

Haftanın Şık(kı)

Angelina Jolie eşi Brad Pitt'in yeni filmi olan "The Curious Case Of Benjamin Button" 'ın galasında giydiği bu kıyafetle açıkcası benim beğenimi kazandı. Kabul ediyorum eğer ben Angelina Jolie olsaydım bu toz pembe takım, belki de böyle bir galada tercih edeceğim bir kıyafet olmazdı.. Ancak genel olarak baktığımızda bence çok başarılı bir görüntü..

İlk olarak; üzerindeki bu ceket-pantolon takımın rengi kesinlikle mükemmel. Bana kalırsa 2009'a toz renkler damgasını vuracak. İkincisi; pantolonun modeli çok çok hoştu.Yüksel belli ve geniş paçalı pantalonla alışılmışın dışına çıkılmış.

Tek eleştireceğim nokta; Angelina'nın saçı... Hollywood'a bir Türk kuaför mü göç etmiş nedir? Önüne oturan artistlerin saçını tavuz kuşu gibi kabartıp kırmızı halıya salıveriyor. Geçen haftalarda "Golden Globe'un en Kötü Saç Modeli" ödülünü tekelinde toplayan Drew Barrymore'dan sonra Angelina'da kötü saç modelli yıldızlar arasına karışmış oldu..

1 yorum:

pınar karaca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Blog Widget by LinkWithin