17 Ocak 2009 Cumartesi

Gerçek Bir Stil Öncüsü: Sienna Miller

Sienna Miller, bana göre bir oyuncu olmasından ziyade, giyim ve moda konusunda daha fazla başarı sağlamış bir isim. Her ne kadar "Moda ikonu" ibaresinden fazla klişe olması sebebiyle haz etmesemde bu kız hakikaten bu konuda çok başarılı. Sonuçta özgünlük, yenilik ve göz zevkini bir arada toplamasını gayet iyi beceriyor.

Türkiye'deki sosyete sütunlarında salınan zengin iş adamlarının tarz ve stil yoksunu eşleri gibi sırf "kimsede yok, bi ben giydim, aman ne havalıyım" demeyen ve bu şekilde düşünmeyen pek çok kişi de sanırım bu şekilde düşünüyordur. Zaman zaman Sienna'nın yeni görüntülerine yer vermeyi düşünüyorum.



sienna miller 3
best of sienna
sienna miller 2

1 yorum:

seda dedi ki...

bEN BU KADINA HASTAYIM VAR MI DAHA İYİ STİL İKONU ....TAM İSMİME PARMAK BASTIN..TEBRİK EDERİM EN SIKI TAKİPÇİLERİNDENİM İNGİLİZ OLUP TA NASIL BU KADAR ZEVKLİ OLMUŞ BU KADIN BİLMEM...TEBRİKLER CANIM ARKADAŞIM

Blog Widget by LinkWithin